maandag, december 01, 2003

Sleepy Joal

Well... de behoorlijk diep genestelde bronchitis is weer een beetje in bedwang gekomen door het slikken van 1 van de 2 antibiotica-preparaten waar ik ondertussen nog een beetje tegen kan...
Alleen ben ik nog steeds tired-as-hell, dizzy en slaap ik meer dan ik zou willen.

Gelukkig is Joal nog steeds, dat zit IN je en niet door wat er om je heen en met je allemaal gebeurt.

De pc heeft afgelopen weekend het zoveelste virus ten toon gespreid; lijkt ie een beetje op z'n baosie?!

En even reclame: mijn bestaande virus-scanner had deze backdoor-Trojan niet opgemerkt, ook Macafee en Norton gingen er volledig aan voorbij, maar HIERZO DEZE MEISJES EN JONGENS ontdekten Angela.A gelukkig.

Overigens nog mijn rechthartelijke dank aan de ingenieuze verzinner van Trojans die binnen schijnen te komen ONDANKS:

-hardwarematige vuurmuur
-virusscanner
-eMailscanner
-nooit openen van attachments die ook maar 0,00000001 procent verdacht ruiken....

Oh ja: deze laatste Trojan bevond zich in dMsn.rar dus WEEST gewaarschuwd.... er is bijna geen scanner die dit soort stealths opmerkt!
En één van de vorige week -ook alleen door BitDefender opgemerkte- binnengelopen virusachtigheden zat in een LINUX-zippie: Freesco.tar

Je begrijpt dat ik de schaarse uurtjes die ik op het moment de voorzetlenzen op de maat-60-schedel kan verdragen liever bezig ben met leukere zaken op de pc?!
En dat ik de linkjes naar voormelde *GRUMBLE* volkomen legale -EN zogenaamd cleane- download-sites achterwege laat?!


Geen opmerkingen: