zondag, november 07, 2004

Anti-valproject wil ouderen op been houden

Zo krijg ik mijn pappie, die een tijdje geleden viel en zijn heup brak, misschien TOCH nog aan de Tai-Chi?!

Gelukkig mag ie aanstaande woensdag weer naar huis, voorzien van rollator


mini-scootmobiel, zelf-injectors, zuurstofflessen en de hele reut.
En dan maar hopen, dat ie weer wat steviger op zijn pootjes komt te staan, want nog een heup breken lijkt me helemaal een stuk minder.
Vandaar dat ik het hierna CLICKbare artikel echt HELEMAAL te gek vind!

Moedertje vertelde net dat Bert, de broer van mijn schoonzus, aan een onderzoek had gewerkt *CLICK* over al die valpartijen en nu in De Krant staat.
En dat is dan voor mijn ouders het Rotterdams Dagblad natuurlijk.

Ik zal 's op internet kijken waar een Tai-chi school voor ouderen in Rotterdam West zit.

Iemand nog een goeie suggestie?

Geen opmerkingen: