maandag, maart 14, 2005

Het HAATSJOE-seizoen is weer geopend:

Stuifmeelverwachting voor di, 15-03
Allergiedruk in de regio: Etten-Leur


populier matig
grassen geen
brandnetels geen


Zijn de virussen bijna op hun eindje, de TelFast-torpedo's staan al weer klaar voor het defensief tegen de gras-, populier- en brandnetelpollen.

Vermoeiend bij het gebruik (voor de verandering? sic!), maar redelijk werkzaam zodra voornoemde Vlamingen allemaal tegelijk de ether bezwangeren,
waar dokter Vogel's Pollinosan dit vorig jaar niet meer vermocht te zijn.


Nog verder interen op mijn no-claim:

"Het kabinet heeft een wetsvoorstel ingediend voor de invoering van een no-claimteruggaaf in de ziekenfondsverzekering. De regeling moet al op 1 januari 2005 ingaan. Wie in een jaar minder heeft gedeclareerd dan het drempelbedrag van € 250 krijgt het verschil terug. Op die manier wil het kabinet het beroep op de zorg verminderen."

dus:
CLICK HIER

Alleen de noodzakelijke puff-apparaten voor Joal's chronisch in staat van ontsteking verkerende longen kosten al meer dan €55 per maand. Zal ik dan toch maar wat benauwdheden op de koop toe nemen?

Krijg ik volgend jaar misschien een paar centen terug als ik er niet in blijf!


Het komt over als: Stik jij de dievenmoord maar Joal...
Mot jij onze maatschappij maar niet (nodeloos?) op kosten jagen!

Zo, even een heerlijke snuif Seretide scoren. Daar betaal ik tenslotte -naast mijn verzekeringspremie- € 20,83 per maand aan mee.
Zal ik dan toch maar weer aan de kankerverwekkende, vol bestrijdingsmiddelen en schimmels zittende shag met wiet gaan? Dat was goedkoper!

1 opmerking:

Anoniem zei

pfff is het alweer zover. Dat wordt weer gezellig *Hatchoeeeeeeee*