woensdag, december 07, 2005

Totaal anders dan anders, dus:
ECHT weer een Joaligheid


Dit jaar voor het eerst in jaaaaaren kerst in loondienst.
Van Hare Majesteits zoals je hiervoor ergens kan lezen.

En dan meteen ook maar onregelmatige diensten aan boord ook. Gelukkig met Kerst roostervrij en dus met awweniwe de pinda.

Het is een turbulente periode waarin alles op de schop gaat. Althans zo lijkt het. Mijn sociale omgeving heeft er hier en daar wel wat moeite mee, want ik ben zowat niet meer op honk momenteel. Op de gekste momenten ben ik opeens weer een paar daagjes vrij en dan beleef ik heerlijke momenten met zoonlief en vele anderen.

En ik doe het huishouden zo minimalistisch mogelijk, want tijd is opeens een schaars artikel. Het vliegt nu nog harder dan vooooor oktober. Zal wel komen omdat ik het als scheepsjongen zo goed naar de zin heb?!

Voor ik het vergeet:

Iedereen alvast zinvolle, mooie feestdagen gewenst!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Forever joal, we want to be, forever joal!

joal zei

hiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh guys!