dinsdag, augustus 13, 2002

Arend

Mijn totemdier is de arend. Dat lijkt zweefs en dat kan het ook zijn. Doordat zo'n beest van een dier vliegt. Niet omdat ie het zo leuk vindt, maar omdat het bij hem hoort. Genieten van wie of wat je bent. Ook als de gripo's je ogen uit hun kassen laten puilen. Want... de rest doet het gewoon goed. Pittig detail is, dat ik zonder bril zo ongeveer NADA zie op het beeldscherm. Dat nu al op 800x600 staat omdat het op 1024x768 te klein is om relaxt te viewen.
Ach, er zit ook nog een vergrootglas bij windeus dacht ik, dus voorlopig kendi nog wel ff.

Gaaf, dat bLoggers zukke gravers zijn (zie commentaren hiervoor...).

BOING BOING arro

Nee! (nou...)

Als het regent, worden de straten nat.
Maar als de straten nat zijn.....

(stokpaardje van de Blanke Zoeloe met het ruitjesjasje die mij wiskunde trachtte bij te brengen. jammer dat ie niet meer gevoel voor sociale contacten had! zijn naam schiet me ff niet te binnen, maar dat ie in 1967 en '68 mijn bestaan probeerde te verzieken, weet ik NU NOG. strijd tegen de otoritijdt culmineerde vooral in strijd tegen hem. kanaliseer en leef? meer kannibaliseer en beef. want dat dee-ie voor ons (=klas waar ik in sliep).

Heb ik toch nog iets waardevols aan hem over gehouden. Want oordelen over mensen en situaties wordt heel vaak in termen van nat=regen gedaan en da klop nie. Soms wel, maar.... er kan ook een overstroming zijn door brekende waterpijp of bevende zeebodem.

POEH noe joe mi wi toe...
geddergangerz?

Dit vond ik op: http://www.crystalinks.com/animalpsychic.html

Do we find pets or do they find us?
Pets often 'find' their 'owners'. We know they have 'called' us to them when we meet them. We chose pets - or they chose us - for many reasons.

Hier kom ik binnenkort op terug. Nu gaat mijn voorzetglaswerk ff af....

Trouwens... waarom doet bLogThis het niet meer sinds ik IE6 geinstalleerd heb (compleet met security-patches)? Toegang geweigerd staat 'r.... NOOOUUUUUUUUUUUUU moe! PPPFFFFFFFFFFFFRRRRRRRRRRRRRRRRRutzooi. HAHAhahahaha.
Nokkuh!

Geen opmerkingen: