donderdag, augustus 08, 2002

Eindelijk een -nog wat krakerig- favolijstje

Hehe, een favolijstje erop geknald. Vraag niet hoe, want ik heb meer verstand van tekstschrijven dan html en bLoggerml of hoe dat moge heten. Toch aardig, dat ik er NET bijkan. Want een beetje technique is nooit weg. Zolang het middel maar geen doel wordt. Dat is meer de afdeling van mijn grote zoon. Die gaat naar de MultiMediaMan-opleiding. En vindt het vaak nodig dat ik meer geheugen, andere pc etc. aanschaf. Terwijl ik eerst zoiets heb van terugverdienen voordat ik WEER ga investeren.
Wat dat betreft hebben wij hier een heerlijk divers management-team. Diverse belangen spelen mee (horny sites voor hem, webspace en verder niks zowat voor mij) en alle invalshoeken tellen.

Als ik rondkijk op andere bLogs, word ik al iets minder gefrustreerd door al die flashy gadgets. Want het is net als met auto's: een eend of een jaguar brengen je alle twee meestal waar je zijn wilt. Alleen rijdt de 1 wat sneller, comfortabeler en duurder dan de ander.
Zoals ik vanmorgen ergens las: tijd is geld. En als je nou nergens tijd voor hebt?

Tijd bestaat alleen in onze verbeelding. Dus als we onze verbeelding zo instellen dat de tijd altijd in overvloed aanwezig is....
Jaja, OOK voor mezelf geldt dat iedere dag!

Een oude uitdrukking zegt: -wat beZIELT je?

Oftewel: wat laat JIJ in jouw gedachtenwereld toe? Kies je voor de zonzijde of de zijkzijde?
Zwelg je in je zelfbeklag of doe je het met wat je WEL kan/ hebt?
Een geestverwante van mij is 51 en heeft MS. Ze scheurt op een trike-scooter door de Urban areas of Schiedam en maakt ongegeneerd lol. Want dat MAG.
Daarnaast is zij ook een steunberin voor velen om haar heen, die zogenaamd "niet gehandicapt" zijn.
Ach, zoals ik al vaker heb gezegd: gehandicapt zijn we allenaal. Alleen bij de 1 zie je het duidelijker dan bij de ander....

Een veelzijdige bLogster toegevoegd aan mijn favlist!

Geen opmerkingen: