zaterdag, augustus 30, 2003

Ik ben getikt!

Okay, zoals mijn vaste lezers weten, ben ik zéker geen doorsnee-mannetje of -vrouwtje.
En om mee te doen aan "vijf dingen op dinderdag""beschrijf jezelf op vlonderdag"of "kees een blond breezersletje op jouw dag" zijn eigenlijk niet zulke geweldige opties voor de awwe Joal.

(hoewel die laatste optie heeeeeel soms wel 's in me opkomt. wat volgens Midas Dekkers weer heel normaal is. reden om er nog maar 's GOED vraagtekens bij te zetten dunckth Mhij...)

Owkay, Sproet heeft me een stokske aangereiki't en omdat ik dat gebakkie wel mag, veuroit dan maor (meer HeinSchip eigenlijk, leuk jong!)...

En dan zal ik mezelf ook in PRECIES 15 woorden beschrijven, want DAT was mijn opdracht, kinderen:

01.waanzinnig
02.extrovent
03.medium
04.olieverf
05.hoppah

06.banaan
07.serieus
08.grappig
09.knokker
10.lover

11.spreker
12.luisteraar
13.voeler
14.genieter
15.spetter

U ziet wel, bescheidenheid ontsiert een Joal nog steeds, dus daar doen we lekker nie an. Alles wat je kan en bent, heb je tenslotte zomaar mee gekregen en kan je heerlijk van genieten en vooral: UITDELEN..........!

(deej ik vruuger op school al graag, met de melk bijvoorbeeld, waar ik zelf misselijk van werd!)

En dan is het zeker OOK nog 's de bedoeling da'k het "stokske deurgeft?"

Goed, VERS uit Ewipte terug in de -relatieve- kou kan dat er maar eentje zijn. Een gigantisch lekker mens met een zwarte(, in essentie muzi)kale poes...

Well... Cookiiiiiieeeeeeeeee jij bennum!

Geen opmerkingen: