maandag, augustus 25, 2003

TUIN!

Zo. Joal heeft drie dagen zwaar getuind. Beter dan tafelen. Hoewel dat ook soms lekker kan zijn.
De vijver is vier emmers wier lichter; het gras -of wat daar van over is- is weer netjes kortgeknipt dus... is er weer een heerlijke "speelplaats" klaar.
Mijn vuurplaats is bijna naar mijn zin en nu op zoek naar goede bekleding voor mijn zweethutje in aanbouw...

De katten -er is er WEER eentje bijgekomen, die zo mogelijk NOG brutaler is dan de rest!- vinden het ook niet verkeerd. Mijn thai-maatje is op het moment bezig met powerliften in het "steenhoekie" en daar heb ik hem toch uitgejaagd net. Want de boel mag met de te verwachten buitjes van aankomende week eerst wat meer "zetten" voordat er mee ge-toyd mag worden.

Nog een week of vier en zoonlief wordt 18 jaar. FEEST! Maar eerst nog naar DECIBEL volgende week, onder andere equipped met de weledele heer C. Fijneman ;)

Zo langzamerhand begint alles weer een beetje terug van vakantie te komen, dus wor 't tijd om de agenda weer paraat te houden...

Geen opmerkingen: