woensdag, oktober 22, 2003

'n Een plaotje tijdens 't lopen:

Vandaag had ik een dagje thuis-studeren. Veel websites verkend, wat in Excel geoefend en meteen een opzet voor tijdsregistratie gemaakt. Een verkenning van richtingen en praktische uitwerking...

Tijdens het inlezen in de laatste dag, teneinde mijn voortgangsrapport te kompelefietsen, had ik opeens de behoefte een stukkie te gaan joggen. De hersencellen alle twee uitlaten.

Want enthousiasme is één ding, loslaten om nieuw inzicht te krijgen is een ander. Geheel in de geest van m'n vorige postje (voor de beginners: dat staat dus hierONDER alrite?) lekker ZEnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....

Zo kwam ik hier vlakbij de laatst overgebleven rood-met-witte stippenstoel tegen:


en... een leuk bankje waar volgens mij nog niet veel op gezeten is:


Effe lekker relaxen, rekken en op weg naar het gezeefde water.

Het passen, meten en schuiven met mijn tijd gaat eigenlijk boven verwachting!
Alleen de was mag nog opgehangen worden. Waar is die kabouter gebleven?!

Geen opmerkingen: