woensdag, oktober 08, 2003

Vieze Russen

Ondanks alle groene & witte pilletjes heeft een griep-achtig virus zich genesteld in Joal's systeem. Verschil met vorige keren is wel, dat mijn denkraam het gewoon blijft doen. Alle twee de hersencelletjes draaien op volle toeren en zo heb ik van de week -tussen het vele slapen door- toch nog kans gezien om:

-JJ's overgang naar een andere ICT-richting te regelen in samenwerking met de uiterst betrokken docenten
-een nieuw formulier van "Groningen" te regelen
-mijn eigen opleidingscontract te tekenen; nu afwachten of ik nog mag "instromen" in de cursus van oktober (a.s. maandag al beginnen?)
-mijn positieve grondhouding te bewaren

en heerlijk te kuchen en kwèèkken aan de foon met:

-pappie T. die gelukkig weer wat praatjes krijgt;
-nicht M. die over een maandje veertien wordt;
-vriendin M. waar ik iets heel moois mee zie ontluiken...

Zo... even de sms *PIEDOE-wazdanoe-ojah-bericht* lezen en dan weer even plat. Niet overdrijven en gewoon meegeven met de virale vijand. Des te eerder is ie weer weg!

Geen opmerkingen: