maandag, juli 15, 2002

Vieze Russen aan boord...
Geweldig, bedankt lieve werkgever met destructieve neigingen!

Wat voor nut het had, dat ik nu bij elkaar ALWEER een hele dag naar de hoekipoeki heb geholpen met puzzelen hoe ik van BKDR_IRCSDBOT.12 af moest komen! (gewoon ff klikken dus)

Schijf die elke keer weer opnieuw allerlei t*&^ringzooden op zich geworpen wist! Maar goed, nu zit ik %^&*heerlijk ontspannen nog na te genieten van dit onverwachte genoegen.
En ik gebruik toch al totaal geen mailprogramma's behalve MSN meer! Dus uit die hoek komt het niet.

Al die ero-sites waar we hier dagelijks naar toe slurfen dan? Of toch dat achtergebleven gebied van KOZOO? In die mappen werd toch wel het meest verduizendvoudigd per uur!

Gefeliciteerd dus nogmaals, geachte hakker! Maar wat heb ik jou eigenlijk misdaan? Aversie tegen internet kan toch bijna niet, want je zit er zelf OOK op nota bene!

Om mezelf te trakteren op een opvrolijkbeurt kiek ik even kijken bij KRIS en SCHARMINKEL. Twee zeer gewaardeerde collega-bLoggers. Ik begin de smaak al echt te pakken te krijgen van dit geBLOG. Alleen vind ik het nu sport om er achter te komen hoe ik mijn webcam kan inzetten zoals bijvoorbeeld bij KRIS.

Mijn commentaar op John Wayne (zie:SCHARMINKEL):
echte amerikanen zijn niet gek; alleen de indringers...
kan je dat nog wel openlijk zeggen na 110901? ik hoop het maar, Land Of Freedom...

Aaaach, Kris is boos vandaag. Zouden er zonnevlekken zijn of zo? Ik las ook al een boeiend verhaal over de bloedzuiger op je pagina. Ik heb vandaag ook genoeg ge*&^%D^&*H* gehad of zo. Kusje op je haar en strakkies lachen maar?

Geen opmerkingen: