woensdag, juli 03, 2002

Weer Parkpop gemist! Maar.... volgend jaar weer!

De geschiedenis herhaalt zich en op deze fiets vinnik dat wel wat hebben. De bijna-14-jarige jongste spruit van mijn helluft is met haar vriendin en Jannenbettie (de voor het vervoer noodzakelijke ouderen die nog mee willen doen) geweest en wil volgend jaar weer. Ik ook! Want tot een paar jaar geleden sloeg ik geen festival over, maar darukrukrukruk is een stompzinnig geldig Xkuustruus!

Denk ik aan parkpop in zowel rotjeknag als de haag, popel, pinkpop, torhout-werchter, afijn noem maar op, Ahoy met Bob Marley (1977 oeps...), Eric Clapton (1974 oepsoeps...). Kolera, opa (bijna dan), dat jij nog leeft!
Dat is iets waar ik me elke dag heel blij over verbaas en verwonder. Dakker nog ben en dat alle 2 de hersencellen zo af en toe nog energie verslindend werken!
Wat ik echt gaaf vind, is te zien dat ook jonkies en meissies van de nieuwe lichting, die nu zo tussen 16 en 21 zijn, love and peace interessanter vinden dan materie. Dat een beetje diepgang niet ALLEEN maar wordt gerelateerd aan bepaalde lichaamsonderdelen. Hoewel het volgens het telegraaf (ja sorry, 't is ook wat, msn die reclame maakt voor.... en mot je het net over diepgang hebben, HAHA)
artikel van gisteren uiteraard heel gezond is. Wat er niet bij stond, is voor mij heel essentieel en valt te beschrijven in 8 woorden:

Nog acht woorden
Neem die niet te mild
Schaadt het niet
Doe dan wat je wilt

Geen opmerkingen: