donderdag, januari 30, 2003

Mooi... na een dagje leggen nu eerst even tokkelen op mijn Delletje!

Tussen de bedrijven door even aan mijn verslaving werken. Dit gedoe dus. De PC hapert en piept nog wel wat, maar de brij is zo ongeveer gezeefd lijkt het. Nu nog wat meer geheugen en dan kan Joal vanaf volgende week wellicht ook weer aan zijn andere hobby op de pc verder: mensen het hempie van het lijf vragen. En dat doen ze in 80 ten honderd van de gevallen nog eens graag ook!

De afgelopen dagen ben ik zo met mijn electronenchipsbak aan de gang geweest, dat ik helemaal in geheugenadressen lijk te denken. Heb je trouwens zoiets als geheugen nodig? Bij de links-links zie je een nieuwe staan die in ieder geval redelijke kwaliteit voor een aardige prijs levert (klik kan ook hier)...

Morgen hoop ik nog een paar nieuwe stukjes on-line te zetten en weer 's bij de geachte mededieren rond te slurfen. Als je in aanmerking neemt, dat ik vandaag den gehelen dag buitensporig bezig ben geweest met het op maat snijden, leggen en plakken van "vinyl-parket" in de hal van dit riante onderkomen, valt het mij persoonlijk mee, dat ik mijn klavieren nog zover krijg dat ze het IBM-tikkertje weten te vinden!

Moe, spierpijn vanwege her-ingebruikname van een aantal musse(ls) waarvan ik het bestaan nog slechts vagelijk vermoedde (JA HET WORDT INDERDAAD TIJD DAT IK DAAR WAT MEER AANDACHT AAN GEEF...) maar uitermate voldaan met de voorlopige resultaten...

O ja, dat wel ERG brede plaatje in de vorige post: sorry dolls&guys, als je vergeet een return te geven nadat je zoiets gepost hebt, krijg EN hou je dat, want "edit" zit verstopt onder doc houd.jpg... komt goed, net als de test waarbij ik het publishte!

Geen opmerkingen: