zaterdag, november 22, 2003

Confi-confu-kungfu?

Afgelopen week heb ik veel gedroomd, gezweten, gegeten, geslapen, gezweefd afijn....
De griep in combinatie met de bronchitis zorgde voor veel turbulentie in de atmosfeer.

Leg het uit zoals je wilt, diverse energietjes hebben geprobeerd vat op me te krijgen. En of dat dan vieze russen, gestapo-achtige bullebakken, bij-elkaar gefanta-droomde verwerkingsprocessen zijn of god-wet-ik-veul maakt niet uit.
Welke invalshoek je ook moge kiezen: het was een weekie dat de moeite waard was!

Op dit moment is mijn Grote Zoon aan het voetballen. Ik ben vanmorgen om 08:15 even uit bedje geweest na een zweetzaam nachie om mijn anti-bacterie-torpedo het maagdarmcircuit te doen enteren. En omdat de verpakking der Witte Killah-Pillah zulks aangaf, liet ik één en ander vergezeld gaan van twee boterhammetjes met CholineBevorderende overheerlijke pindakaas. En een Dopamine bevattende eveneens goed nuttigbare Banaan. Jaja, daar word je ECHT vrolijk van...

Daarna ben ik terug naar bed gezweefd en bewusteloos gekeild op de reeds doorweekte Auping.... Aansluitend om ongeveer 13:30 weer ontwaakt en onder het gezeefde water geprobeerd een beetje terug Ïn the land of the Living"te komen...
Bakkie Pleur of Drie, een wasje opgehangen, vijf minuutjes in de Tuyn gebivakkeerd en toen had ik het fysiek alweer helemaal geHad!

Geduld is een Schone Zaak en dat schijn ik hiermee te Mogen Leren?

Waar ik van de week -toen ik NOG draaieriger en verwarder was dan Thans- niet zo vrolijk van werd, was het voortgangsgesprek der opleiding.
Een mijnheer die zijn best deed om mij van mijn stoel te blazen en al zijn corpu- eeeeh competenties inzette om duidelijk te maken dat IK niet goed was en Zullie wel.
Men vraagt en Hij draaide...

Een opmerking over "mijn onbereikbaarheid" ("ik draaide jou telefoonnummer en werd doorverbonden naar een of andere fax") werd sowieso al keurig gepareerd door de eveneens aanwezig zijnde mevrouw van de Opdrachtgever. Zij vroeg of ik mijn telefoonnummer wilde oplepelen, waarna hij verbluft moest constateren, dat ie overging en vervolgens doorschakelde naar VoiceMail. Zoals ik met mijn grieperig koppie al had aangegeven...!

"Of ik nog steeds naar de opleiding wilde" en "Of ik medisch wel in staat was om te werken"....

Tja, op dat moment wist ik nog NET hoe ik aldaar per auto was aangekomen en kon uiteraard helemaal NIKS aangeven in die richting. Nu is -proefbaar uit de conversatie- de waarschijnlijke strategie dat Joal "in brede zin" gekeurd gaat worden, iets wat wellicht bij de Intake door het opleidingsinstituut al verzuimd is?! Aldaar had ik tegenover de desbetreffende Deskundige al aangegeven regelmatig door agressieve virussen geplaagd te worden en hij zag daar "geen enkele belemmering in..."
Ondertussen werkt de desbetreffende mijnheer, evenals zijn opvolger, al niet meer bij het Instituut...

Goed, ik ben weer redelijk gesloopt en kan mijn brilletje niet goed meer op de vleugels houden.

Uiteraard heeft dit verhaal een vervolg... OOK hier.
Het lijkt de Fabeltjeskrant wel zo!

Geen opmerkingen: