dinsdag, november 04, 2003

Gewoon een kl*tengriepz!

Voor al die jonge- en andere lui die bezorgd zijn om Joal's welbevinden: een hardnekkig griepachtig virus heeft zich wederom geopenbaard bij de awwe vogel. Net voor de spuit, DAT is timing!
Maar dat prikkie laten we toch wel even doen, anders krepeert Joal in het voorjaar wellicht tengevolge van een echt dodelijke influenza-variant.

In the meantime sleep ik me door het pand, al blaffend en gierend. Hoewel... meestentijds knal ik horizontaal op de auping danwel futon -welke het dichtst bij is op dat moment- en ben ik weer uuuuren van de wereld!

Vanmiddag zal ik Peter, mijn dokter, weer 's verblijden met mijn komst, want ik heb er schoon genoeg van! Ik wil weer naar school!

Oh enneh.... een ondertekening waar ik me geheel in kan vinden:

Met vriendelijke groet,

Joal
arbeidsbemiddelaar in opleiding

(tijdelijk buiten werking wegens influenzanikgedoe)
(gelukkig! hij schrijft weer! ken ze vergrootglazuh weer 'n half uurtje op ze kanus hawwuh!)

B.t.w. : het vorige postje was gefabriekt naar aanleiding van het "cursusplaatje" dat mijn geliefde broertje me had toegemaild. Dit even voor de kijkerdjes die Joal nog niet zo goed kennen...

Geen opmerkingen: