zondag, november 16, 2003

joal.punt.nl

Of het een blijverdje wordt?
Dat weet ik van mezelf nie eens, laot staan van het geBlog.

Maarruh... ik heb voorlopig even zat van Blogger en wijk zo af en toe dus uit naar JOAL.PUNT.NL

Uiteraard kan je de archieven blijven doorspitten en... bij beterschap van Blogger ben ik HIER weer stante pede meteno.

Ow: die K*Tgriep wil nog steeds niet weg; ik kan nu ongeveer anderhalf uur klierklunskl*ten en dan is het weer ball.
Morgen maar weer 's dokterwaarts!

En van je hela hola polonaise met die Joaaaaaaaaal die grieperige m*ngooooooooooooooool
Het bluuft 'n halve zoooooooooooooooooooooooooool

Eind goed al goed: vanavond keek ik hopelijk terug met Kloot en Debiel op 3. En anders later nog een keertje, want de video staat tandje bij...

Geen opmerkingen: