zaterdag, september 18, 2004

Ken dur ook nog wel bij joh?!

Zat ik vanmorgen te lezen over het belang van snelle actie wanneer een bejaarde zijn of haar heup breekt (ja, WEER in het AD!).

Belt een half uurtje later mijn schoonzus met de mededeling, dat mijn pappie met spoed naar de acute hulp van Rotterdam Zijkdigt is vervoerd. Omgeduveld en waarschijnlijk zijn heup gebroken. Was ie net een beetje aan het revalidingesen van zijn longoperatie, krijgtie DAT weer.

Je merrukt wel: het Rotjeknars druiptur met énen weer vanafjoh!

En dan TOCH nog de zon zien schijnen tussen de dikke druppels door. Ik reed een half uur geleden langs ons cultureel centrum De Nobelaar en daar was een uitvoering van ons plaatselijk gesubsidieerd popgebeuren:
Een vracht van die net-geen-pubers-meer met elektrieke gitaren en drumstellen en meer van dat soort apparaten op een vrachtwagen, met 10 man vrienden-en-bekenden-publiek ervoor.

Ze speelden, héél toepasselijk:

That's the way AHA AHA I laaaaaaaaaik it!


En zonet nog vrolijk fluitend en grinnikend een vers groter gegroeide ster in m'n voorruit met glaslijm staan injecteren, terwijl ik dacht:

ALLES komt uiteindelijk altijd goed, OOK dit gaat weer voorbij. Fijn weekend lieve lezer(inne)tjes!

Geen opmerkingen: