donderdag, september 02, 2004

Weet je wat ik nou nog het leukste vind?

Veel mensen om zoonlief en mezelf heen mompelen regelmatig over dat zinloze gekluns van Joal op het internet. "Heeft ie niks beters te doen dan een beetje onzin te tikken op dat weblogding van 'm?"
Oh jawel hoor, er zijn nog meer dingen die ik leuk vind EN onderneem.

Er spreekt een soort gejaagdheid, interne stress en jaloezie uit die opmerking. Alsof ZIJ mijn rekeningen betalen, mijn tuin voor me aanharken, mijn auto wassen en er vervolgens achterkomen dat ik... hier zit te tikken.
Trouwens... al zouden ze al die dingen WEL doen?! Wat dan nog?
't Blijft tenslotte altijd nog:

't Is graag OF niet en
Als je beter (je tijd besteden) kan dan moet je maar gaan

Wie maakt voor mij uit wat ik met mijn tijd doe?
When it comes down to it, mag ik toch zeker hopen dat Joal ZELF de eindredactie over zijn life-subscription heeft. Vreemde neiging toch van die mededieren van me, om MIJN prioriteiten te willen vaststellen?!
Laat ze lekker d'r eigen keukentje gaan soppen en er wellicht in gaar koken...

Het leukste van alles vind ik nog, dat diezelfde mierenzifters dan wel muggenne*kers mijn fanatiekste lezers zijn en blijven.

Bedankt allemaal voor de gestage opgang. Deze maand was WEER een absoluut record, mede dankzij jullie.

Geen opmerkingen: