donderdag, oktober 14, 2004

Elegante Geuzen-uitspraak:

Minister De Geus (Sociale Zaken) kan zich voorstellen dat mensen het irritant vinden dat zij door de stakingen de dupe worden van de ruzie tussen de vakbeweging en het kabinet. ,,Jammer dat ons meningsverschil nu over de rug van de mensen wordt uitgevochten. Ik vind dit niet verstandig, maar ik heb die staking niet georganiseerd. Ik trek het me dus ook niet aan dat mensen nu in de file komen te staan want ik ben er niet verantwoordelijk voor.''

De files vallen wel mee, hoorde ik net op Radio1.
Mijn moedertje baalt, want kan niet naar het verpleeghuis waar mijn pappie revalideert (Hoe doet het personeel dat eigenlijk? Zijn die blijven slapen of zo?).
Zoonlief maakt er een dagje thuisstudie van (ronkt nog lekker hoorde ik net).
Mijn ambtenaartje spelende broer heeft -net als veel collega's- een ATV-dag opgenomen. Had dat niet iets met korter werken te maken? En heel Nederland moet langer gaan werken. Heeft de Overheid.nl dan geen voorbeeldfunctie???

Joal snapt er niks meer van!

Geen opmerkingen: