woensdag, oktober 06, 2004

JOAL mag wel hoor!

"Balkie mag nie" las ik op www.nieuws.nl *CLICK*

CLICK

Nou, Joal mag zoals je ziet WEL worden gebruikt hoor. Als ze maar "schuiven" tenminste...

Op de helaas tijdelijk opgedoekte partyboosters weblog stonden filmpjes die ZO erg waren dat honden spontaan schurft kregen als baasjes ernaar keken. En daar speelden twee kunstenmakers beurtelings de hoofdrol in:
Old G.R., minder bekend schilder uit het verre Zeeland en ondergetekende dwaas.

Mot je je daar dan over opwinden? Ik vind die filmpjes qua inhoud ZO erg, dat ze niet serieus meer kunnen worden genomen; verder zijn ze technische hoogstandjes!
Ik hoop dan ook, dat de heertjes mij de desbetreffende Joalmovies zullen toemailen op korte termijn, zodat ik ze ZELF kan hosten. Worden ze hiervandaan toch nog beroemd?!

Kunst en vrijheid HOREN bij elkaar, ja?!

Geen opmerkingen: