vrijdag, januari 21, 2005

Voortslepen *LOL*

De afgelopen weken heb ik me weer 's van het ene naar het andere virus voortgesleept. Zo links en rechts heb ik wel wat commentaren geplaatst, voor het overige lag ik weer meer op één oor dan leuk is.

Ach... het hoort erbij als je een Joal bent kennelijk.
Dat wil niet zeggen dat het eenvoudig is, want contact met je mededieren wordt er niet eenvoudiger door. Wat ik herontdekt heb -in samenspraak met de zwaar overwerkte huisarts- is de kunst van het meegeven, ontwijken en op het hopelijk juiste moment goed gedoseerde actie plannen.

De weg (van het zwaard EN van het leven) bestaat nog steeds uit oefenen!

Ondertussen zijn de kijcijfers nog steeds in stijgende lijn; mijn archieven worden steeds drukker bezocht. Wat ik alleen niet snap, is hoe de Xtreme teller werkt. Sinds mijn overlopen naar Fortunecity.com en Wanadoo Cable Easy -hetgeen wel een STUK minder snel is dan Planet ADSL, maar PERFECT werkt zonder "down-dagen"- geeft ie opeens zo goed als geen kijkerdjes meer aan, terwijl ik er nu drie en een half keer zoveel heb als vorig jaar op deze datum!
BelstAt en Sitemeter kunnen het kennelijk beter volgen en TopStat heb ik eraf geduveld, want die wilde opeens euri gaan vangen van deze tijdelijk aan lager wal verkerende tekstneus. En dat kan Joal's Bruin nu echt even niet trekken...

Het zonnetje schijnt hier in Brabant, dus ik trek zo nog een extra trui aan, zet m'n Reebok-Doppie op me hassus-maatje-zestug en probeer een stukkie te fietsen.
Wie weet wat voor ideetjes ik allemaal weer opdoe!


Geen opmerkingen: