maandag, juli 04, 2005

Pa steeds benauwder...

Mijn broer op vakantie naar Midden-Frankrijk, ikzelf weer terug op "hok" in Etten-Leur en sowieso meer pijn en minder lucht.
Oftewel:
Met pa gaat het hortend en stotend steeds minder. Zoals Greetje vorige week al opmerkte, is het verbazingwekkend dat ie er nog is, want de prognose was eigenlijk "een paar weken of zo" in het bijna-thuis-huis, waar ie nu al drie-en-een-halve week het lieverdje van alle Zusters is!
(kamer 222 hr. Jonkman als je een kaart wil sturen...)


Tweede helft van deze week hoop ik nog een paar dagen bij mams te mogen doorbrengen. Het kunnen Joals laatste "wapenfeiten" met mijn seniorige soortgenoot zijn tenslotte!

Hopelijk mag ie nog meemaken, dat:

-ik "in de boot (aan-)genomen wordt"
-mijn broer & kudde weer terug van vakantie zijn
-hij op 5 augustus 79 jaar wordt


Maar de realiteit gebiedt, erbij stil te staan dat het elk ogenblik over en sluiten kan zijn...

Geen opmerkingen: