vrijdag, november 22, 2002

Verbonden

Ik vind het een grappige sensatie, via allerlei electronica verbonden te zijn met een stelletje ongeregeld, dat het nuttig, nodig, wenselijk of wetikveulwat vindt om een weblog bij te houden.
Regelmatig een rondje maken langs de anderen verbreedt in ieder geval mijn visie op wat er gaande is. Fascinerend vind ik hoe zelf-regulerend de "log-community" bezig is. Er zijn inzichten, meningen en standpunten uit allerlei posities en iedereen krijgt de ruimte om zulks te ventileren en bij anderen te "yaccs-en." In aanmerking genomen dat het hier blijkbaar volgens de geboortekalender vooral om jongeren gaat, vind ik dit medium hoopgevend voor de toekomst.

En toen voelde joal zich opeens zo'n ouwe rakker, die naar continuiteit zoekt en als ie niet oppast zo conservatief als de kl*ten wordt. En ook daarin word ik wakker gehouden door die anderen. En wie weet zet ik één van die gasten ook 's zodanig op een ander pootje, dat zij/hij weer lekkerder door kan. En met z'n allen banen we "gaandeweg" ... onze eigen EN voor zoveel van toepassing gezamenlijke levensweg.
De grenzen verkennend van wat kan en mag; bouwend aan waarden als respect, verdraagzaamheid, vastberadenheid en liefde voor het leven.
En dan mag je mekaar OOK wel 's ff lekker in de zeik nemen. Loggen is gewoon FUN
(vooral als bloggur en plennut doen wat ik DENK dat ze zouden moeten doen. afkloppen: tgaojt aordugh deze week)

Geen opmerkingen: