dinsdag, december 10, 2002

BRRRRRR je krijgt zin om erIN te kruipen...

Okay, ik zal niks over die k*tkou schrijven. Waar het goed tegen kan werken, is de dit jaar bijzonder aanwezige kudde vliegende zuigmutsen. Ik heb al 9 jaar een paddenpoeltje in mijn achtertuin, waar Libelles in alle kleuren rondsnorren en in het najaar tegen de schemering Batman's familie weer op jacht gaat naar vliegend voer. Ook zwartgekleurde B52 bevoorradingsmutsen dus. Die zelfs MIJ dit jaar moesten hebben. Zou ik DAAR die onbeschrijfelijke jeuk van hebben die me al bijna een week teistert? Of heeft dat meer te maken met een voedoegrapje van de 1 of ander? Of krijg ik gewoon de awwerwetse hollandse t**ves-schurft van hekkers en virussen?
De BlauweSchermenZiekte die mijn peesee teistert vind ik heel ingewikkeld en bedreigend. Want ik wil gewoon lekker tikken en uploaden naar Blogger; meelbakken doorspitten, verder aan mijn boek, mijn nieuwe tape "leren kanaliseren" inspreken en meer van zulks...
In plaats daarvan zit ik te klunzen met zwart ijs, norton, macdonalds eeeeh -afee, en dat dan zo'n twee tot drie uur per dag. En ik vind dat gewoon drie keer NAKS.

Al die tijd die je verkloot met de anti-klompengooieritis zal best wel nut hebben. Of een Hogere Bedoeling. Maar die ontgaat mij nog steeds ten enen EN anderen male.

Maarruh.... ouwe joal blijft lachen om alles, wees daarvan verzekerd. En als ik even een PEP(p)ertje nodig heb, ga ik langs BabyGrandpa (die hier om de hoek schijnt te wonen...) effe lekker kontje kijken. Een basaal banaal banaangevoel. Lekker! Hoppaaaah....
Ennuh... de dame die linksonder op deze pagina ter likking haar achterste uitsteekt heeft ook nog steeds iets vinnik...

Geen opmerkingen: