dinsdag, april 15, 2003

DOMein te koop (KLIK) voor een goed doel: olifanten in Blijdorp!




Het bijbehorende artikel kan je lezen in NRC-online (wel 1x gratis registreren) >>KLIK<<

In ieder geval een "goed signaal naar de samenleving toe" : Net als onkruid uittrekken heeft het afschieten van "slechte" mensen totaal geen zin, want: wie bepaalt wie slecht is EN BOVENDIEN komt het duizendvoudig terug. Beter is het om andere plantjes te plaatsen die de tuin een beetje in evenwicht houden (jaja, ik ben er bezig...). Lekker blijven bloggen met zijn allen, da's beter!
Waar die P.F. voor zei te staan, was "genoeg reden???" om hem af te knallen.... nou V.d.G., heb jij je zin nu? De zwakken worden beschermd dankzij jou!

En dat die V. v.d.G. nooit meer vrij rond mag lopen: HELEMAAL mee eens, want je weet maar nooit wat ie nog eens in zijn gekke hoofd haalt (of heeft ie stemmen gehoord die hem de opdracht gaven? Maar dan via zijn oren!).

Jaja, transparante, EERLIJKE politiek, geen achterkamertjes of torentjes, geen gedraai:

Op het zallumlog van dinsdag 8 april j.l. gelezen:

"Zo is het wetsontwerp ter modernisering van de Bijstandswet in afwachting van een nieuw kabinet terzijde gelegd maar als die wet niet tijdig wordt aanvaard leidt dat tot een nieuw gat in de begroting"
Let even op twee woorden: modern en gat. Bezuinigen is dus Moderniseren tegenwoordig...
Wordt het niet eens tijd dat we de regering gaan moderniseren? Want DAT kost klauwen met belastinggeld, zoals er nu gehannest wordt!
Vooral van Oom Gerrit valt mij dit BIJZONDER tegen; omdat ik die bui al zag hangen heb ik de laatste keer dat we mochten "kiezen" wie ons zullen regeren de VVD rechts naast de LPF en het COA (ik bedoel hier CHRIstelijk ONDEMOCRATISCH ACHTERkamergroepje) laten liggen. Schande! Is dat nu liberaal? Of democratisch?

Nog even, dan komt Bush hierheen om de nieuwe vlag uit te reiken...
In plaats van een extra ster komt er dan wellicht een geborduurd zalmpje op?
...

Ik ga morgen zomerbloemen en gras zaaien in de achtertuin. En blijf ondanks alle hoekse en kabeljauwse twisten gewoon lachen en om me heen proberen de boel een beetje leuk te houden...

Uitgeraasd, joal? Ja pa...

Geen opmerkingen: