vrijdag, april 25, 2003

Misschien is het TOCH de sla?

Vandaag heb ik een zeurende pijn als ik mijn oogjes probeer te bewegen en mijn neus maakt grappige geluidjes.
Verder doet mijn rechter schouder au -een oude oorlogswond- en het zonnetje is weggegaan.
eerder deze week schreef ik een commentaartje bij Tine en tja...

Zij werd slaperig en futloos na het eten van SLA. Op dit moment denk ik, dat sla je inderdaad ziek kan maken! Twee mensen die een dip in hun bioritme of weet ik veel wat krijgen na het eten van dezelfde soort groente...

Oke, het zou natuurlijk kunnen dat:
-de (gras)pollen me te pakken hebben, of
-een of ander griepvirus is mijn systeem binnengedrongen terwijl ik ongebruikelijke fysieke activiteiten ontplooide
-het toeval met ons speelt

Maar ik ben uitgeput en kruip mijn mandje in! Mijn handjes zijn nutteloos vandaag en de rest voelt hetzelfde. Slapen en het een beetje eruit zweten is het motto nu gok ik.

Geen opmerkingen: