vrijdag, juni 27, 2003

Overal...

Op het moment voel ik me awwerwets lekker. Een vrije, ongegeneerde (behoorlijk!)oudere jongere, die dansend en creërend zijn weg gaat.
Vrijgezellig weer... da's gewoon wennen aan "geen gezeik" meer. De afgelopen dik twee-en-een-half jaar had ik voor geen goud willen missen. En als "dezelfde" situatie (GroundHogDay grijns!) zich weer zou voordoen, stapte ik er uiteraard zo weer in. Er uithalend en erin stoppend wat a. kan en b. mag...
Net zo lang tot er een "morgen" is en het tijd is voor "moving on" om met Gary Moore te spreken.

De loop der dingen gaat soms in een stroomversnelling en heel af en toe dondert de hele zooi van de waterval af.
Dan blijven alleen de heel sterke "verdichte klompjes energie/liefde" door hun extreme cohesie bewaard, terwijl de los-zandjes uiteenspatten tot deeltjes van nieuwe "carnaties."
Zo kan jij -als je het in huis hebt- heel worden door los te scheuren, te onthechten. En vanuit die (ver)nieuw(d)e positie optimaal je plekkie bepalen en innemen in het geheel. En zo gaat het mij nu...

Ik zou het ook niet anders willen. Wat een heerlijk turbulent leven is dit toch! JOAL nog an toe...

Geen opmerkingen: