zaterdag, juni 28, 2003

Zen-deling

Vandaag dus gekozen voor de binnenwereld. Ik heb de tuin de tuin gelaten, heerlijk zitten tokkelen met een (in alle opzichten die ik kan verzinnen... poeh) lekker ding, vanmiddag na de boodschapperitis een strange strootje -vers!- gerookt en afgeblust met een Lidl-Argussie...
Dat ik toen, al mediterend op het vervagende maar op zeker blijvende zonlicht, meer zin kreeg in aardse activiteiten, is gezien de turbulentie en het broeierige weer, niet geheel verbazingwekkend te noemen.

Gelukkig werd mijn aandacht net op tijd afgeleid door drie katachtigen, die achter een springend iets aan joegen.
Aangezien Awwe Joal lekker ijgunweis z'n voorzetlenzen nie in had (witte randjes, pleur op, ALLES mot lekker bruin, ja!?) kan ik alleen maar gokken: kikker dan wel pad. Beide soorten komen tenslotte voor in de duistere poel bij het struweel des ondergetekenden landsmansgenotsknots's.
Die groene slang van vorig jaar was 't vast niet, anders hadden de tijgers wel anders gereageerd.

Morgen wordt 't een heftig / leuk daggie: zoon en pa gaan 's middags naar 't Benefietconcert voor het jongerenproject in El Kef.
Kijken of we de veiling een beetje op kunnen krikken, net als vorig jaar... mot kennuh!

Eigenlijk wil ik vroeg naar mijn mandje, maar ik ben nog te bezig met al het mooie, dat ik vandaag heb meegemaakt en met wat ik nu voel. Dus dan ging ik maar een stukkie bloggen. Zo een fillumpie kijken met veel "natuur" erin? Of op Bels naar de Blues met Leadbelly koekieloeruh? Ook heftug! Wie weet! Wat een ingewikkelde benadering van een luxekeus, toch? (Sorry, kap ik een comment af...?!)

Voor de beginnende lezer van dit blog: sterkte!
Voor de intimi/ bekenden/ nog anderen?: Neej, ut leg vas nie an de Orange Bud van hedenmiddag.... 't was die neeegurrrr (H. Teeuwen LOL)!!!!

Iedereen veul plezier in of buiten bed/ auto/ tuin/ schaduw en/of het zonnetje... ENJOYYYYYY!


Geen opmerkingen: