zondag, juni 29, 2003

Wat een gat!

Zoals wel meer gebeurt in het jungle-leven van de ouwe, ben ik na de blues (die natuurdingen doej ik toch liever live, hoewel ik ook weer nie zo vies ben van wat inspirerende in- en uitzichten!) platgepletterd op de auping-auronde.
Du moment dat ik wakker werd, ongeveer 11.35 als ik mij goed herinner, geloofde ik werkelijk dat ik in een golfslag-achtig waterbed mijn oogjes opensperde.
Zweten gebeurt wel meer, zeker bij een flink potje anti-knokken voor gevorderden. Maar dat was -in ieder geval dreef er niets of niemand naast me- niet het geval.
Op reis geweest? Nou en of! Wat heb je meegenomen? Een heel goed gevoel en ik dacht meteen aan een rol choco-koekjes.
Alrite dan: een uur douchen en bed te luchten hangen/ afhalen verder drong dat pas tot me door eigenlijk.

Op mijn yankeeblog kan je meer lezen over het verloop der dag, die qua maaltijd eindigde -tijd geleden!- bij de Mek in Noord... Burp halve liter cola om de boel te smeren en vervolgens het Franstalig aangepaste nieuwe gedoe naar binnen gewerkt. De sla en tomaat deden me goed, al waren ze verstopt in een soort sous ehhhh saus die het midden hield tussen vrietzaus, béchamelzooi en pizzasmurrie. Ach... voor een paar euro's hoef je niet af te wassen en weet je weer waarvoor je zeewierpillen en Cee-torpedo's je strot doorwerkt!

Zoonlief wilde de nieuwe verschroeide kippentroep wel uitproberen na dit overvloedige diner en van de ongeveer twaalf ondefinieerbare apparaten heb ik er ook één genutteloosd.
Vandaar dat ik nu zo virtueel zit te kakelen zeker? Of zijn het de eerste vlinders op de struik? Of zit er iets anders raars in mijn buik?
De tiet zal het leren zee de vos en hij pakte geheel volgens zijn natte uur nog een kip.

We stonden daar in een rijtje te drijven (jaja, motor af, raampies open, uitzicht "bewonderen"...) toen de grootste en meest laag bij de grond vliegende scheur van Etten-L...., of althans een dikke kanshebster, voorbijflaneerde met haar kudde nageboortes. Ik dacht meteen:

Wat een GAT!

In de dag
Soms in je mind
Meestal en ook zeker in jou
Maar nooit zo wanstaltig
Groot genotzuchtig
Als dat pokkenwijf's "WAT?"
Zie ik dat:
Possibly maybe
Een heel aantrekkelijk gat!

©eaglejoal2003-2052©

Geen opmerkingen: