dinsdag, juni 10, 2003

Werkzaam daggie om de week mee te beginnen

Vandaag relaxt verder geschreven aan mijn boek, een screensaver voor een lieve zus van me gemaakt, de achterheg met den Elektrieken Ratser gekortwiekt voor mijn zeer jonge, zeer aardige buurvrouwtje, twee katten uit mijn bomen geplukt.... Gewoon de ordinaire loop der dingen eigenlijk. En zo is het goed. Heeeerlijk!

Vanmiddag eindelijk verder gegaan aan mijn "trompe-l'oeil" tegen de kamerwand aan welker achterzijde zich Het Watercloset bevindt.
Dat dingsigheidje moet nu eindelijk eens af. Zodat ik weer met een "echt" schilderij verder kan. (Jaja, lul maar raak van" dah kan toch wel" en zo. NEE dat ding moet nu eerst...)

Een goed uitgangspunt, lekkere eerste "run" van drie uur. Wat is het toch lekker als je al kladderend alles een plekkie mag geven...

Geen opmerkingen: