zondag, februari 09, 2003

Onderbroekenlol...

Vind ik de gefste lol vaak.
Omdat iedereen zichzelf erin terugvindt.
Uitzondering te maken voor de dagen dat ik er geen aantrek.
Trek het je niet aan...
Je bent al aantrekkelijk genoeg!

Dat wilde ik ook duidelijk maken aan Marloes(TussenpoZen) , maar het commentaarding was weer 's K*T met peren aan het imiteren!

Gaat ie (leuk onverwacht vervolg op mijn vorige postje, dat valt MIJ weer zo maar toe....):

Onnavolgbare Chin-raadsels?

Als er zulke grote gaten vallen dat anderen er geen gat meer in zien
Hoe ga(a)t U er dan voor zorgen, dat anderen in HUN gaten krijgen wat jij zeggen ga(a)t?
Zijn is gaan in de meest volkomen vorm
En als het nu niet meer gaat van de gaten?
Zolang JIJ Het maar in de gaten hebt...
Gaat het zo weer een beetje?
Of ben jij voor één gat te vangen...

©EagleJoal2003-2052©

Geen opmerkingen: