zondag, februari 16, 2003

Trance Energyyyyyyyyyyy dit jaar voor het eerst met Eagle Joal

Zo, de beentjes binnen in de joal-oortjes beginnen weer terug te klappen na zo'n 13 uur relatieve rust. Ik heb nu, om afkick-verschijnselen tegen te gaan DJ-Dana (die er NIET was helaas...) maar even opgezet. Want zoonlief heeft de CD vanTrance Energy 2002 meegenomen naar zijn moedertje (hij woont beurtelings bij pap/ mam voor een weekie)!

Jaja, lezertjes, Opa Joal heeft spierpijn! Alsof ie een hele week dubbele training heeft gedaan. HAD ie dat maar gedaan, dan....
Welnee! 't Is het dik waard! Ik was zeker en vast -zoals gebruikelijk bij dit soort evenementen- één der oudste bezoekers van TRANCE ENERGY 2003; de jongste die ik "gesjekt" heb, was ongeveer 12 of 14 met niks-om-het-lijf (mijn zoon pleurde bijna tegen een betonpijler toen ie het betreffende Breezer-sletje een sleepspoor van onduidelijke sappen zag nalaten in de gang naar de Chill-ruimte) zo te zien, maar mij werd verzekerd dat ze MINSTENS al 16 was. Changing perspectives...
Ik heb nog geprobeerd om mijn helluft te videomailen en uiteindelijk om 15 uur vanmiddag zoiets had ze hem ontvangen (klik).

Cosmic Gate en Johan Gielen sprongen er voor mij letterlijk uit (de laatste twee dj's on main stage) en hebben medeverantwoordelijkheid voor het after-trainingsgevoel, DJ Jean vond ik een beetje lauw, maar die opende ook het geheel.

Afijn, wellicht morgen meer, want ik ga nu mijn onbestorven weduwe, die "anders uit" is geweest, even bellen....

Geen opmerkingen: