dinsdag, september 24, 2002

Prutsen tot KPN de zaak oplost...

Adsl is GREAT! Zolang het werkt. Afhankelijk zijn van je internet-verbinding heeft ook zo zijn nadelen dus...

Vandaag werd ik rond 13:30 afgesneden van mijn life-line met alle bLoggers, e-mailbakken, info-kanalen en websites-in ontwikkeling.
So what?
Had ik ff de tijd om mijn strijd met de processor-vervanging voort te zetten. Wat een crime zeg! Met een beetje geweld en veel knutseldrang heb ik uiteindelijk de koel-fan van mijn awwe processor bovenop de andere geschroefd, de boel ingeprikt en HOPPAH.... Nou, ik merk er nog nie veul van dat ik nu een PII-350Mhz heb.

Maar, zoals ik 1 mijner al berichtte: mijn zoon (vandaag 17 jaar jong geworden! YES!) kan nu weer MEER spellen draaien...

Om 22:00 werd ik mobiel gebeld door een charmante KPN-lady, die mij mededeelde, dat heel mijn woonplaats de ganse middag zonder had gezeten door het klappen van een modem-kaart in de centrale van ons schone stadje/ dorpje bij Breda. Was ik zelf al achter gekomen, door een 74 minuten-sessie met de Planet-hulplijn.
Heel gezellig heb ik al mijn internet-instellingen, mijn ADSL-config. voor de zoveelste keer ingesteld.
Positief is daarbij, dat je de "logica" van een en ander leert kennen. Negatief is, dat mijn vele internet-gerelateerde werkzaamheden 8 uur vertraging opliepen. Waarmee de aloude wet: WORDT NOOIT AFHANKELIJK weer 's opdook.
Alles op internet pletteren is wellicht schijfruimte-besparend, maar onthandt je dus behoorlijk als de verbinding Zum Kloszen Gestoszen is :)

Maar goed, een en ander is en blijft een luxe-probleem natuurlijk...

Morgen ga ik de laatste boom te lijf en smeer ik mijn "affe" painting nog 's lekker onder de lijnolie. Kan ik EINDELIJK eens aan een nieuw schilderij beginnen.

Geen opmerkingen: