donderdag, september 18, 2003

Kuiken met een awwe jas

Zoals een aantal van jullie wel weten -en de rest vanaf nu- hou ik me redelijk veel bezig met andere jongeren.
Hiermee bedoel ik dus GEEN jongeren die anders zijn, maar hiermee bedoel ik soortgenoten.

Want ik ben ook nog steeds een opgroeiend arendsjong, dat elke dag opnieuw geboren wordt. Nieuwe kansen, nieuwe prijzen, laat maar komen dat leven!

Alleen vergeet ik wel 's één ding: Ik ben dan wel een kuikentje, maar draag een ouwe jas.

Teleurgesteld was ik niet, maar ik werd hier ZEER mee geconfronteerd toen ik mezelf aanbood -op een burning question van de band op het prikbord van de jongerensite waar ik graag "uithang"- als gitarist. Eenmalig besloten optreden voor zo'n zes- of zevenduizend jongeren en ze ZO uit hun dak helpen gaan.... 't leek me wel wat. En sowieso om 's heerlijk met ze te jammen. Wie weet komt dat laatste nog wel?!

Helaas.... "zij" (de band) zoeken een "echte" jonge gitarist, dus uit "hun eigen" leeftijdsgelederen. Waar ik ook wel weer in kan komen.

Geen opmerkingen: