woensdag, september 10, 2003

WEEEEEEF!
*APDEETJE* 110906 09:06 de koekie-link vurrrbeturrdz!

Vanmorgen deej Yaccs het eindelijk weer, dus lieve lezerinnen en lezeruiten van 't hele land:
Commentaer Roelt Wederomski!

En de verbinding met het de laatste tijd zo onvolprezen FUNctionerende plennut is ook weer aangezwengeld blijkt...!

De laatste paar dagen was Joal uithuizig en ook weer niet... heerlijk een post-vacantioneel treffen mogen meejmaken met voornoemd (possie 30 August duzz) geweldig mens en haar poesiekato Mozart, die mij(n energydrink) tot kokens toe op wist te warmen. Daar heb ik me echt heerlijk thuisgevoeld en... dan neem ik de Xttrah allergie-pillenslikkeritis graag op de koop toe; je zal toch maar wakker worden en uitzicht hebben op zo'n PURRRRRRRRR stelletje schatjes!

Goed, ondertussen pleuren de zykzeifurz weer flink omlaegh, maar dat mag de pet niet deuken, je blogt of je blogt niet, DAT maakt het verschilll...

Zo, eerst 's gluren bij de buren in de goot
Wat een regen waar is me awwe boot
Een honds mannetje piest vanonder z'n poot
Het leven is nog steeds een doossie sjukkelaaj en da's leuk
En wie daar nie van geniet ligt in geen enkele deuk
Klere, wat is ontbijten leuk met jou, Mozart en brood!

SlimmerikPlusDus ©EagleJoal2003-2052©

Geen opmerkingen: