woensdag, september 10, 2003

Zo gek azzun deur?

*UPDATE 20:33*
tegen alle journalistieke regels in heb ik op verzoek onderstaand possie nog verder geprivatiseerd (hoewel ik het persoonlijk gekronkel vind, maar... vooruit! voor 1 keer censureren we onszelf op het wep)

Vlakbij mij woont een heel aardige dame, die EINDELIJK ook 's op joal.tk is wezen buurten en haar conclusie was onverbiddelllllllijk: Zo gek als een deur.

Welaan, medeblogvogels, een groter compliment is nauwelijks aan mij besteed! Dank Duizendmaal Dank Vrouwe A** Van Het W** voor deez' loftrompet zonder weerga!

Haar privacy ontziend, publiceer ik hier ZEKER niet haar mailadres, maar dank- dan wel sympathiebetuigingen dan wel afvallige of verwensende opmerkingen aan haar adres zullen uiteraard doorgespeeld worden...

Zelf durft ze hier geen commentaar te leveren en al HELEMAAL durft ze zelf geen weblog te beginnen. Misschien dat ze WEL een GAST-log-STER wil worden.....? Afijn jullie voelen het al aankomen: dit possie gaat OOK in een mailtje haar richting!

Oh ja, ondertussen heb ik ontdekt dat half nederland zo ongeveer aan de quoot of kwoot of kroot of van de kook is, dus daar ga ik mee aan de stoeipoesiestoei. Iemand indigesties van de kijkbuiskinderen?
(en m'n archief is wateren... maar dat komt goed! hoop ik voor Bloggert!)

(PS voor de lezers die OVERAL iets achter moeten zoeken: lees 's a. wat er STAAT b. vaker hier wat er "gaat" en oordeel niet zo kortzichtig en kleinsteeds. En hier bedoel ik dus NIET voormelde vrouwe mee, maar meer de figuur die niets beter te doen schijnt te hebben... *GRIJNST*)

en nu wordt er NIET MEER geschrapt op verzoek!

Geen opmerkingen: