vrijdag, september 26, 2003

Morgen

Afgelopen dinsdag is mijn jongste spruit 18 geworden.
En morgen gaan we dat VIEREN azzuhn: AAAAAGTULLUKKUH!

Ken je merrukkuh, dat zijn roots ook nog 's in Utreg lagen? terwijl ie toch keurig in Bergen op Zoom geboren werd. Niet zonder slag of stoot, zoals het hele leven...

Morgen ga ik voor m'n gevoel weer éven terug in de tijd, want drie jaar geleden hebben we het Oewelpepadje ook al laten denderen. Toen werd mijn oudste schatje 18. En werden we bezocht door een kleine vijftig enthousiaste, blowende, herriemakende leeftijdsgenoten.
Waarmee ik het prima kon (en kan) vinden. Nieuwe grassoorten hebben altijd mijn interesse gehad...

Dus morgen de "pc-Joal3" in de safe-area, bank naar achteren, tuinstoelen afgepoetst in de living en SWINGEN maar...!

Op Dj-Dana, Luna en vele anderen die Decibellen produceren.... PROOST!

Geen opmerkingen: