vrijdag, augustus 20, 2004

Dagje plat!

Na de rijtest en het bezoek aan pa en moe van maandag, gevolgd door het op-en-neer naar Burgh Haamstede avontuur van woensdag -jaja, Dochter&Co hadden het weer geHAD qua krampeervakantie- werd de donderdag een gestrekt verhaal.
Koorts, snot, hoesten, benauwd...

Toch een beetje teveel nog voor Opa?
Ach... vandaag gaat het al weer een stuk beter, dus hemelsbreed gezien zit er nog steeds opgang in de zaak.
Vanmorgen was ik ByTHeWay mijn anti-pollen-pil vergeten en dacht: -Ach de stuifverwachting voor vandaag is toch zeer gering, dus: LAMA!!!

Vanmiddag had ik het onzalige idee om de supermarkten in een aanpalend dorp te vereren met een bezoek van Jetje & Joal en ja hoor:

Op de terugweg waren ze GRAS aan het maaien... HAAAAAAAAAAAAAtsjOeeeEEEEEEE feest dus!
Na thuiskomst meteen een roze apparaat door mijn slokdarm gewerkt en nu gaat ie wel weer een beetje. Weet ik meteen weer waarom ik die dingen niet mag vergeten?!

Geen opmerkingen: