maandag, augustus 09, 2004

Really hot out there!

Vandaag viel 't mee met de GRASpollen. EN de groen/rode troep uit neus via allerlei holtes was net ietsje minder. Gemiddeld helpt de nieuwe puff al iets meer gelukkig.

Ik ben zowaar wezen FIETSEN heden en heb mezelf nuttig gemaakt door 't zoeken en vervolgens bestellen van een stel "trappertjes-op-een-standaard" voor Papz, die hijgerig revaliderend PamPus regelmatig aandoet in Rotjeknar. Net als ik in EtjePleur dus. Alleen heb ik gelukkig -nog- 75 % longcapaciteit en de awwe Antoon krap 40 of zow. En dan toch nog blijven lachen. En bijna erin *LOL*

Ik geniet nog steeds van het mooie weer; van mijn kids; van da'k er nog ben... ook al heb ik nog steeds minimale energie casu quo oxygene en kan ik beduidend minder dan ik -GoGetter in hart en niertjes- eigenlijk graag zou willen. Nederigheid en dankbaarheid zijn goeie emoties vind ik.

En die overheersen oftewel: RULEN gelukkig!

Zijn is niet altijd doen
Doen is niet altijd zijn
Altijd zijn is niet doen
Altijd doen is niet Zijn
Wees...

©eaglejoal2004©

Geen opmerkingen: