vrijdag, augustus 13, 2004

MAANDAG GEBEURT HET: de AD-Rijtest!

Een tijdje geleden alweer had ik me via e-mail aangemeld bij de door mij op internet veel gelezen EN geprezen krant uit Rotjeknar: www.ad.nl.

Op 2 augustus jongstleden een vriendelijk, doch afwijzend mailtje terug van de twee journaalhoudende heren regelaars der testdag.
Dezelfde dag nog repliceerde Joal -als in dit soort zaken te doen gebruikelijk- met een verzoekje aan het duo:

-Of ik me alvast voor volgend jaar -in ieder geval op tijd dan?- kon opgeven...

Dat werd binnen twee dagen heel humorvol bevestigd en ik dacht er verder niet meer over na.

Gisterenmorgen zat ik op de kalender te kijken en dacht: -Eigenlijk best jammer want het is dit jaar dertig jaar geleden dat ik voor het laatst op het CBR was!

-Eigenlijk ben ik STIKbenieuwd hoe ik het eraf zou brengen. Iedereen die met me meerijdt zégt nou altijd wel dat ik goed rijd, maar ik wil het wel 's van een échte deskundige horen...

Tijdens "Rail Away" -een van die heerlijke reisprogramma's op Nederland 1 tussen zeven en half acht 's avonds- ging de telefoon en ik kreeg Olof aan de lijn. Van het AD. De ene helft van het duo dus.
Bleek dat er iemand uitgevallen was en "toen vonden wij dat U toch eigenlijk wel aan de beurt was..."

Oftewel: Joal gaat aanstaande maandag meedoen aan de AD-Rijtest vanuit het CBR in Rotjeknar.
Opgepast allen in de buurt van de Gordelweg aldaar: We starten om 15:00 uur...!


Oh ja:
-Olof verzekerde mij, dat ik in ieder geval GEEN fiets in de achterbak hoef te leggen uit voorzorg...

Geen opmerkingen: