vrijdag, augustus 13, 2004

DIK TWEE UUR!

Alle planet abonnee-homepages, dus ook dit weblogske- lagen tussen kwart voor twaalf vanmorgen en kwart over twee vanmiddag plattos abnormalos...
Kan gebeuren, denk ik dan. Ik zocht de fout als gewoonlijk eerst in mijn eigen gepruts en kwam toen op het lumineuze idee de "help&storing" pagina's eens te bezoeken.
Jaja... Bingowwww *DIK* dus.

En nu ligt mijn mailbak -van planet, de rest werkt als gewoonlijk- al weer anderhalf uur DOWN.

Ik beweerde tot op heden altijd dat dit soort dagen mij geluk brachten, maar ik heb vandaag eigenlijk alleen maar domme pech gehad.

Altijd blijven lachen en wie weet weer 's bij een andere internetboer gaan sjoppen. En ik wou juist VANDAAG een positief stukkie over planet schrijven?!

Toch vrijdag de dertiende in optima forma?

Geen opmerkingen: