donderdag, juli 24, 2003

Bij mijn Vlaamse collega' blogster Tine zag ik dit:



waarop ik reageerde met:

I NEVER wanna grow up... 'till da day I stop livin' I wanna keep growinG!
btw: the Moustache-Guy right from the bald 'prick' resembles VERY much an old acqaintance of mine...

oftewel:

Vorig jaar tijdens de "Night of the Blues" in Schiedam (wijk van Rotjeknar...) zag ik zowel Ann Popovich met een keigeile performance a la Jimi H., als een glimp van Jan B. in het publiek, waar ik al weer heeeeel lang geleden maatjes meej was, die sologitaar speelde in "Picture", één van de betere hardrock-formaties die ons landje telde zo rond 1977-1983..!

En laat nou diezelfde glimp terugkomen! De figuur met snor rechts achter de "begrepen man" is ECHT Jan. Of een lookalike natuurlijk...
Jan, als je dit leest: bel 's waar je uithangt?!

Geen opmerkingen: