maandag, juli 07, 2003

Ruimte...

Als er ruimte in je tuin, op zolder en in je hartje komt... ziet alles er veel leuker uit.
Zelfs de antieke, verteerde roeiboot en de bijbehorende hengeltjes hebben de Kringlopertjes meegenomen. Cool! Space!


Vanmiddag ben ik -na het aan de stoep zetten van mijn halve zolder en schuur- even op en neer gereden naar Schiedam, om mijn spulletjes op te halen die daar nog zwierven. Want die stonden in de weg daar...

Kunnen we alle twee verder met ons eigen leven.
Beetje onwennig wellicht

(hoe ga je om met die vrouwen, die je HEEL leuk vindt?! die sinds een paar maanden opeens weer helemaal "mogen" voor je gevoel?! heerlijk flirtend, wel zorgvuldig met die ander omspringend voor zover mogelijk..!)

vooral op momenten, dat je iets COOLS meemaakt of iets wil delen met een speciaal iemand. En dan is zo iemand er toch opeens voor Joal. "Gewoon zomaar" een mede-weblog-figuur die je even lekker tekeer laat gaan, als dat aan de orde is.

Goh, ik wist niet, dat ik dat OOK in me had.
En dat op mijn "ouwe" dag.....!

't Blijft toch interessant, dat leven. En mooi!

Geen opmerkingen: