maandag, juli 14, 2003

Zo! Weer terug in Broeierig Brabant

Gisteren was het gewoon *geweldig*... het verse elfje was zeer verguld met de cadeaus, zoon & pa hebben de boel aardig op stelten kunnen zetten. Met een knipoog heerlijk dollen, bovendien nog enveloppes met inhoud ontvangen vanuit diverse bronnen, waardoor Joal zijn activiteiten weer wat makkelijker kan veurtzetten. Waarvoor dank!

Het was voor de hoihoi-koorts weer een fantastische dag; ik was weer 's vet slijmerig.
En omdat ik den gehele dag BOB was (waar ik op de heenreis geloof ik wel 10 keer aan herinnerd werd door "bescheiden" bordjes langs de weg) is de Maassluisse watervoorraad onbehoorlijk geslonken.

Uiteraard wilden we niet thuis hangen gisteren. Dus werd op zijn voorstel zoonlief's maat gebeld en even later zaten we heerlijk op de Grote Markt in Breda. De Mannen aan bier, tekielhaalja en vette zooi om de maagwand in te zepen, Bob aan de cola en uiteraard veel water.
't Was al weer even geleden dat ik zo lekker relaxt heb gehangen. Beetje praatjes aanhorend, het uitzicht bewonderend, nog een flits van BabyGrandpa (?) gezien die aan den overkant voorbijflaneerde in roodachtig gezelschap...
We waren nog net voor twaalven weer opgehokt. Die lange achter de computer, vaders met een klein glaasje vast naar boven. Schriffie, pennetje, ouderwets ambachtelijk kalken maar!

Geen opmerkingen: