dinsdag, juli 22, 2003

Vijftig jaar...

Die lekkere ouwe verwekkers van Joal zijn vandaag 50 jaar "geregistreerd aan het knokken" met elkaar. Ik heb me wel 's verbaasd over die twee:



WEL een beetje vermoeiend voor deze gozah, dat gestrijj over helemaal niks. Je ken het ook teVEEL willen uitpraten vinnik!
Afgelopen zondag was ik zowat de hele dag bij ze. En 5 augustus wil die nog grotere leip dan ikzelf ben graag, da'k de hele dag weer kom. Om te vieren dat ie 77 wordt EN dat gedoe van die 50... Ach, dat vinden mijn kids vast ook wel gezellig en wie weet, wie ik nog meer tref. Broerlief is het land uitgevlucht heb ik begrepen, dus tja...

Zelf heb ik niet zoveel met jubilea, papiertjes om iets "echt" te maken en zulk soort zaken. Ik heb de indruk, dat contracten/ overeenkomsten vaak worden opgesteld uit angst, dat 1 van de twee zich "ergens nie aan houdt"...
En dan ben ik -zweefkees? sixties? idealissie?- al "klaar" met het verhaal. De angst om iets of iemand kwijt te raken, leidt meestal tot dat resultaat.
Samen "gaan" zonder letters, met veel gevoel en eerlijke intenties. Daar ga IK voor...

Geen opmerkingen: