zaterdag, juli 12, 2003

Lekker Hot in het Kot!

Joal is happy, want er zit een hittegolfje aan te komen.

Het belooft een zonnig weekend te worden met een hittegolf-uitloop ver de volgende week in. Ben ik even blij dat ik me hangmatjoh heb (en een parasol...)!
Genieten... en de kreeftenkleur in zuigbare melkchocola veranderen.

En ja, er zijn mensen die er last van hebben. Wat ik weer van dat druilerige pestweer de rest van het jaar heb.
Neej, qua klimaat ben ik zeer gecharmeerd van de Antillen. Vooral Bovenwinds is dat perfect: 26 graden ongeveer het hele jaar en een lekker verkoelend briesje.

Gauw de inkoopjes doen, want morgen is het eindelijk zover:
We krijgen er een elfje bij in de familie. Jongste nichie Agnes (links op de feuto hieronder) verjaart en daar gaan we 's flink mee keten om het te vieren...


Maassluis.... watch it! Mad Joal-Bird a comin'...

Geen opmerkingen: