woensdag, juli 16, 2003

Wow! Mijn echt allereerste...

De pc is gisteren wel zes keer gecrashed, dus ik ben -net als Gramps kortelings- aan het shoppen veur een andere rammelbak. Toen ie het wel deej (MSN al helemaal nie zowat!) zag ik bij omroep.nl iets ZO waanzinnigs!

Mijn allereerste echt dubbelzijdig bespeelbare vinylmakker met een lekker strak gat, veel kabaal en gevoel voor minstens twee was (HEEL lang geleden jah!):

Isle of Wight van Jimi Hendrix -1970-.

't Was tevens zijn (KLIK) laatste...

En laat daar nou op Nederland 3 een registratie van zijn uitgezonden!

Zoonlief maakt wel meer meej dat ik ergens HEEL enthousiast over ben, maar dit sloeg veel op dat gebied.

Ik probeerde mobiel te mailen (server van tmobiel lag plat of zow?), jumpte door het pand als een wipkip die vier eieren tegelijk moest leggen en had nog NET op tijd het besef om de video te laden en in te stellen...

Na zo'n dertig jaar heb ik eindelijk beeld en ongesnoeid geluid! 's Kijken of daar een "live-cd" van te branden valt...
zeker met dit hete weer een MUST!

Geen opmerkingen: