zaterdag, juli 19, 2003

Dat was *heerlijk even niets...* lèkker alleen!

Van een echte soulmate van me kreeg ik van de week een mailtje, dat ie beëindigde met:

"Maandag over een week vertrekken we (voor het eerst samen) naar Frankrijk. Daar heb ik zin in. Gewoon even niets.."

Vanmorgen was ik -tegen mijn eigen natuurtje in- redelijk vroeg al weer uit de veren en dacht: -Kom, snel douchen, boodschappies doen, insmeren, maisbrood, Xi Climax en drie liter water inlaojeh en wegwezen naor den diek!
Even Helemaal Niets kan ook NU in dit land en hoeft geen drie weken te duren om weergaloos lekker te wezuh..!

Da's dus een heerlijke middag op een nagenoeg privédijkvak achter Stavenisse geworden (voor het eerst alleen---> *KICK* was dat!).

Het was echt Joal's weer: Een strakblauwe lucht boven me, de zon voluit mijn plekkie verlichtend (wel gefilterd met die ouwe trouwe "frankrijk-parasol...!"), veel cocosolie op mijn vachtje gesmeerd en tot bij achten aldaar heel relaxt vertoefd.
Drie krabbenschilden, drie vogelveertjes, zes krabbenpootjes en een licht blozend:



Joal-reetje rijker.
Jaja, Gramps... Joal zet zijn eigen hol (ja, inderdaad kuis afgedekt... dit is wel een weblog voor alle gezindten EN leeftijden...) voor één keer op zijn bLogje!
Mag ik de begeleidende tekst lenen uit de "goot" ter linkerzijde op deze pagina?

Joal heeft heerlijk gesist met beleid en is echt helemaal van de wereld los gekomen. Af en toe had ik wel even de neiging om mijn mobiel aan te zetten, maar: NET niet gedaan. Beheersing door loslaten...


Geen opmerkingen: