dinsdag, oktober 22, 2002

Hekken is niet lachen

Ik heb sinds kort een ZwartIJs-vuurmuur om mijn netwerkje staan en dat is maar goed ook! Zowel imitatie planet- als msndiensten die mijn poorten op diverse manieren probeerden te enteren en volstoppen. Ongewenste intimiteiten op de werkvloer noemen ze dat als je ZELF zo bepoteld wordt. Ik ervaar het ook een beetje zo. Voel me geen zielig slachtoffer, maar wel een onnodig allerlei Xtra speelgoed aanschaffend individu. Zoals de alarminstallatie in mijn woning, de stuurstang in mijn auto, de wielklem op de aan te schaffen (goedkope, maar toch... ) caravan (wil je er 1 kwijt? mailFF)..... de halve economie draait op misdaad en haar bestrijding lijkt het!

En de andere helft is dan waar wij ons mee bezig houden zeg ik wel eens.
Maar goed, er bestaat soms ook nog:

Gerechtigheid:

Toen ik laatst in een onderzoek aan mocht geven waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb, schreef ik: dikke wijven die opdringerig tegen je aan harken. Dus je begrijpt, dat het volgende artikel (AD 22/10.02) mij best aansprak:

Geplet door dikke vrouw: smartengeld

Londen - De Britse luchtvaartmaatschappij Virgin Atlantic heeft een passagiere 13.000 pond (20.000 euro) betaald. De vrouw werd 'geplet' tijdens een vlucht waarin ze naast een dikke medepassagiere moest zitten. lees verder

En even voor de duidelijkheid: magere figuren die opdringerig handelen zijn m.i. OOK fout...

Geen opmerkingen: