zaterdag, oktober 05, 2002

Herrufst

K*lere zeg! 'k Heb maar een (katoenen, maar toch...) trui aangedaan vanmorgen. Afgelopen nacht is het buiten echt koud geweest. Ik voorspel trouwens een strenge winter. Heb ik 3 weken geleden al gedaan, toen het nog zo'n beetje nazomerend dwars door de 25C heen ging hier in Breebent.

En ik hoop dat ik gelijk heb. Want de moerasvliegtuigen die met horden het pand enteren nemen bij gebrek aan lekker bloed mijn dijbenen 's nachts te grazen. Per dag kill ik zo ongeveer 5 tot 10 van die zwarte ettertjes met vleugels. Kapotvriezen met die handel, please???!!!! Aan de andere kant lig ik tijdens het werk (achter da pc...) regelmatig in een scheur om het gedrag van 1 der buurt(h)ijgers. Wit is ie, 5 maanden oud en hij speert als een ware bergleeuw de 15 meter hoge konifeer op en neer. Helaas is ie steeds foetsie als ik met mijn dig320 in de aanslag zit (of m'n wepkem) dus die hah je tegoed, jongelui en overig publiek.

Tenslotte nog ff lagge?

(klik-on-da-pic-2-enlarge)

Geen opmerkingen: